Natječaj za davanje u zakup prostora Ustanove za gospodarenje športskim objektima

Na temelju članka 4. Odluke o načinu i uvjetima davanja u zakup prostora Ustanove, Upravno vijeće Ustanove za gospodarenje športskim objektima dana 1. kolovoza 2024. objavljuje:

 

 

N A T J E Č A J

za davanje u zakup prostora

Ustanove za gospodarenje športskim objektima

 

 

Predmet natječaja je davanje u zakup prostora Ustanove za gospodarenje športskim objektima na adresi:

 

  1. Stanka Vraza 2/a, ugostiteljski prostor u Kuglani Vijuš ukupne površine 114 m2
  • Namjena: ugostiteljska djelatnost
  • Početna cijena zakupa: 2,39 €/m2 + pdv / mjesečno, ukupno iznos od 272,46 € + PDV
  • Osiguranje naplate potraživanja: jedna bjanko zadužnica ovjerena kod javnog bilježnika
  • Prostor se izdaje u zakup na vrijeme od 5 godina.
  • Prostor se daje u zakup u viđenom stanju.

 

Natječaj se provodi prikupljanjem ponuda.

Sudionik natječaja u ponudi mora navesti (za pravne osobe) naziv udruge ili trgovačkog društva ili obrta, a za fizičke osobe svoje ime i prezime, adresu, OIB, broj računa u slučaju povrata jamčevine, e-mail, kontakt broj telefona/mobitela, podatke o poslovnom prostoru za koji se natječe, ponuđeni iznos zakupnine, namjenu te priložiti valjani dokaz o uplati jamčevine.

Jamčevina iznosi dvomjesečni iznos početne zakupnine traženog prostora (544,92 € + PDV), na žiro račun Ustanove: HR05 23400091-510886204, opis plaćanja: Natječaj za prostor Ustanove.

Upravno vijeće zadržava pravo poništiti natječaj i postupiti sukladno citiranim propisima u kojem slučaju sudionici natječaja imaju samo pravo na povrat jamčevine.

Ako izabrani natjecatelj svojevoljno odustane od ponude gubi pravo na povrat jamčevine.

Natjecateljima koji ne uspiju u natječaju jamčevina se vraća u roku od 8 dana od dana donošenja konačne odluke Upravnog vijeća.

 

Sudionik natječaja mora priložiti:

  • ako je natjecatelj fizička osoba, presliku osobne iskaznice
  • ako je natjecatelj pravna osoba, original ili presliku rješenja o upisu u odgovarajući registar sa svim prilozima
  • dokument o solventnosti ne stariji od 30 dana od dana objave natječaja BON-2 i BON-1
  • potvrdu Upravnog odjela za financije i računovodstvo Grada Slavonskog Broda da nema dospjelih i nepodmirenih obveza prema Gradu i Ustanovi za gospodarenje športskim objektima
  • potvrdu Porezne uprave da nema dospjelih i nepodmirenih obveza prema državnom proračunu.
  • dokaz o uplati jamčevine
  • ako natjecatelj ostvaruje pravo prednosti na sklapanje Ugovora o zakupu prostora Ustanove, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i priložiti rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo navedeno pravo te priložiti dokaz da za vrijeme prijave na ovaj natječaj nema drugih zakupljenih prostora

 

Kod zaključivanja ugovora o zakupu mora se priložiti sredstvo osiguranja naplate potraživanja navedeno u natječaju.

Sve obavijesti o prostoru koji se izlaže natječaju može se dobiti u Ustanovi za gospodarenje športskim objektima, Stanka Vraza 2/a, kontakt: 0993927064, Miroslav Stefanović, mag. cin.

 

Pisane ponude dostaviti poštom, preporučeno, u zatvorenoj omotnici na adresu:

USTANOVA ZA GOSPODARENJE ŠPORTSKIM OBJEKTIMA

«NATJEČAJ ZA ZAKUP PROSTORA – NE OTVARAJ»

Stanka Vraza 2/a

35000 SLAVONSKI BROD

Rok za podnošenje ponuda je 15 dana, računajući od prvog narednog dana od dana objave natječaja.

Izbor najpovoljnijeg sudionika natječaja temelji se na ponuđenoj visini zakupnine, na koju se obračunava PDV.

Prikupljene ponude, otvorit će se javno, na sjednici Upravnog vijeća u Športskoj dvorani Vijuš, Stanka Vraza 2/a, Slavonski Brod dana 20. kolovoza 2024. u 10:00.

Podijelite članak:
Skip to content